NU sker det!
Hul 7 åbner til Midsommer-pokalen
Snart er det slut med at slå hen over den høje rough på hul 7, for til Midsommerpokalen den 27. juni åbner vi endelig det nye, og meget anderledes, hul 7. Det vil vi fejre med en lille konkurrence, som vi kalder “SLÅ DIN PRO”. Klubbens træner Stig Schwartz slår ud sammen med den spiller, hvis tur det er til at slå ud. Hvis spillerens bold kommer tættere på flaget end Stigs bold, vinder damen og herren på holdet en præmie.
Der vil være lidt drikkevarer når I kommer frem til hullet.
Stor tak til klubbens dygtige greenkeepere, til baneudvalget og de banekyndige i DGU for jeres store arbejde med i at komme helt i mål med hele projektet.
Har du ikke allerede tilmeldt dig Midsommerpokalen, så skynd dig ind i GolfBox og gør det nu, inden de sidste pladser er taget. Der kan deltage 52 par i turneringen. Der ligger en seddel ved tjek-ind skranken, hvor man kan skrive sig på, hvis man mangler en spillepartner. Tilmeld dig via GolfBox HER.
Vil du se en masse af billederne fra hele processen – finder du dem under BANESTATUS.


