grævling på hul 3 fanget på vildtkameraet

Fanget på kamera

Så er det vist rigtigt Vores greenkeepere havde sat et vildtkamera op på hul 3, hvor de mente der var en grævlingehule. Og nu har kameraet vist os, at der ER grævlinger på banen. Så det var nok også dem der har “ødelagt” vores fairways. Læs om de gåsebiller som grævlingerne åbenbart ikke kan stå…

Vinterturnering med forårsfornemmelser

Foråret gjorde sit indtog     …. da vi gennemførte sæsonens sidste vinterturnering. Med dobbelt cifrede temperaturer og høj sol startede 64 glade golfspillere ud vinterbanens forskellige huller lørdag den 8. marts.  Både humøret og scoren var høj, og da vi efter en dejlig dag på banen uddelte præmier, kunne det også konstateres, at man skulle…